• Najbliższy mecz Lechii
    VS
    24.11.2017, 18:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    01.12.2017, 20:30
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    08.12.2017, 20:30
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    13.12.2017, 18:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    16.12.2017, 18:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    11.02.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    17.02.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    24.02.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    28.02.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    03.03.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    11.03.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    18.03.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    31.03.2018, 00:00
  • Najbliższy mecz Lechii
    VS
    07.04.2018, 00:00

DCT dołącza do grona partnerów Lechii Gdańsk

2017-11-08 13:55:00
Do partnerów Lechii Gdańsk dołączył DCT Gdańsk. Nowy partner klubu będzie wspierał młodych piłkarzy Biało-Zielonych z Akademii Lechii Gdańsk.

DCT Gdańsk, który w tym roku obchodzi dziesięciolecie powstania, jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. Terminal DCT, zlokalizowany w samym sercu Morza Bałtyckiego – w Porcie Gdańskim, jest najbardziej wysuniętym na wschód terminalem w zasięgu portów Gdańsk – Le Havre.

 

DCT był pierwszym terminalem, do którego bezpośrednio zawijały statki z Azji na Morze Bałtyckie a dzisiaj jest miejscem docelowym największych jednostek na świecie wyruszających z Chin, Korei oraz innych krajów azjatyckich. Proces przyczynił się do podziału najważniejszego żeglugowego szlaku handlowego na świecie – szlaku Azja-Europa na szlaki Azja-Europa Północno-Wschodnia oraz Azja-Morze Bałtyckie.

 

Terminal obsługuje polski import, eksport, tranzyt oraz tranzyt morski. Dzięki dobremu dostępowi ze strony morza zapewnionemu przez kanał podejściowy o głębokości 17 m oraz do 16,5 m (wzdłuż nabrzeża), braku zalodzenia oraz doskonałym możliwościom operacyjnym, DCT jest naturalną bramą dla obrotu skonteneryzowanego w Europie Środkowo-Wschodniej.  Dzięki inwestycjom w infrastrukturę realizowanym przez polski rząd i miasto Gdańsk, terminal DCT jest bardzo dobrze połączony z miejscami zlokalizowanymi w głębi lądu oraz jest prawdziwą bramą do Europy Środkowej i Rosji.