Grono partnerów Fortuna 1 Ligi poszerza się o firmę Foodcare. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą nawadniać się wodą Ostromecko, a marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
FoodCare jest uznanym sponsorem polskiego sportu. W ostatnich latach firma współpracowała z wieloma klubami piłkarskimi na szczeblu Ekstraklasy, a jej marki były promowane również podczas zawodów lekkoatletycznych czy żużlowych.
– FoodCare to firma rodzinna, a w Fortuna 1 Lidze staramy się budować wizerunek rozgrywek rodzinnych i atrakcyjnych dla kibiców w każdym wieku. Tym bardziej cieszymy się, że w sezonie 2023/2024 będziemy mogli współpracować z FoodCare – firmą, która rozumie sport i jest z nim od wielu lat związana – komentuje Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Foodcare będzie promować w ramach współpracy wybrane marki z kategorii napojów, w tym m.in. napój izotoniczny 4MOVE oraz napój energetyczny Black. Planowane są również wspólne aktywności digitalowe, uatrakcyjniające rozgrywki dla kibiców.
– Wieloletnie działania firmy FoodCare na rzecz sportu wynikają z misji przedsiębiorstwa, założonego w 1984 roku przez Wiesława Włodarskiego. Odgrywamy dużą rolę na rynku FMCG, w związku z tym chcemy wspierać najlepszych w drodze do ich sukcesów. Przez prawie 40 lat działalności mieliśmy ogromny wkład w rozwój polskiego sportu. Obecne zaangażowanie w Pierwszą Ligę Piłkarską jest wynikiem naszej strategii działania, ale też pasji do sportu – podkreśla Zarząd FoodCare.