Od kilku miesięcy trwały przygotowywania do uruchomienia nowej strony internetowej Klubu. Największy nacisk został położony na dostosowanie do urządzeń mobilnych, przejrzysty układ oraz intuicyjność.
Ostatnie wydarzenia związane z pożarem serwerowni w Strasburgu spowodowały, że dotychczasowa strona klubowa była niedostępna dla internautów. To przyspieszyło prace nad ukończeniem nowej witryny klubowej.
– Niedostępność naszej strony internetowej dla kibiców była dla nas tylko dodatkową motywacją do jak najszybszego uruchomienia nowej strony. W ciągu dwóch dni zakończyliśmy prace niezbędne do uruchomienia serwisu. Naszą ambicją było przede wszystkim udostępnienie kibicom treści okołomeczowych przed meczem z Wisłą Kraków. Bardzo się cieszymy, że już dzień przed meczem otworzyliśmy platformę do komunikacji z naszymi kibicami i promocji treści związanych z Klubem – mówi Arkadiusz Bruliński, dyrektor Działu Komunikacji Lechii Gdańsk.
Stworzenie serwisu Klub powierzył firmie Yetiz Interactive. Hasło „mobile first” było naczelną zasadą przy jej tworzeniu. Nowa strona będzie przejrzystsza dla użytkowników, a poruszanie się po niej powinno być bardziej intuicyjne.
– Strona będzie sukcesywnie rozwijana i dostosowywana do potrzeb użytkowników. Chcemy, aby spełniała ona przede funkcję centrum informacyjnego dla Fanów Lechii. Jeśli nasi Kibice chcieliby przekazać nam propozycje usprawnień, prosimy o zgłaszanie ich pod adresem: media@lechia.pl. Chętnie je rozważymy i jeśli to będzie zasadne oczywiście wdrożymy – dodaje Bruliński.